my UPDATE // healthy

18. října 2019

Dneska mám pro vás povídání o cvičení, motivaci a pár novinkách s tím spojených. Chtěla jsem se s vámi podělit hlavně o to, že mám za sebou další dva měsíce za společné výzvy. Hrozně to uteklo a možná i proto jsem pro vás nenapsala článek o druhém měsíci výzvy. Sotva jsem to zaregistrovala, tak mám za sebou další měsíc, tak to rovnou spojíme. 
Největší radost mám z toho, že se nezanedbávám. Prošla jsem si nemilým obdobím a vždycky je pro mě těžké cvičit, jíst zdravě a věnovat se sama sobě. Tentokrát jsem tyhle nepříjemnosti překonala a na jídlo ani cvičení jsem nezapomínala. Možná to bylo i díky výzvě. Kvůli tomu, že podle ní jedu vždycky vím, co cvičit a neodrazuje mě myšlenka, že budu muset ještě vymýšlet jakou partii odcvičím a jaké cviky do cvičení zařadím. Občas jsem si pustila i nějaké video, nebo si dala trénink podle aplikace Sweat od Kayli Itsines. Ale spíš to byl jen takový bonus, když jsem měla chuť si zacvičit s "někým". Zároveň se cítím líp, protože mi došlo, že není důvod být smutná, jelikož se cítím vlastně daleko lépe a je jen důležité si na to zvyknout.


V poslední době nedám absolutně dopustit na odporovací gumičky. Používám je skoro při každém cvičení a dokonce někdy i na cvičení zad a rukou. Ale všechno se brzy dozvíte. S gumičkami pro vás mám obrovské překvapení, na které se už nesmírně těším a věřím, že vás bude bavit. Takže pokud si chcete gumičky pořídit, raději chvilku počkejte, brzy se dozvíte více informací. :)
Je pravda, že teď moc necvičím ruce, protože mám problém se zápěstím, které jsem si zlomila předminulou zimu na Snowboardu. Nějak mě začalo bolet a dělá mi problém klik, stojky a všechny podobné cviky. Tak se ruku snažím šetřit, protože potřebuji, aby se mi dala dohromady a zase fungovala tak, jak má. Zkoušela jsem proto alespoň cviky v kliku nahradit těmi v plance a stojky jsem začala trénovat na předloktí. Ano, můžu se vymlouvat, že cvičit nebudu, ale já moje cvíčo miluji a raději volím takové, které mi moje ruka dovolí. :)


Jídlo, které jím neustále dokola jsou batáty! Ještě teď, jak přišel podzim, tak mi chutnají snad ještě víc. Poprvé jsem dala celou batátu do trouby a upekla ji takhle vcelku. Potom jsem ji rozkrojila, nechala trochu vystydnout a udělala jsem si k ní rajčatovou omáčku a bože! To byla taková dobrota. Ještě jsem zkoušela batáty dát do dýňové polévky a byla snad milionkrát lepší! Zároveň jsem vám chtěla doporučit tuhle náhražku masa, kterou jsem úplně vyměnila za veškeré maso, když si vařím doma sama pro sebe. Jsou to veggie nudličky od značky Garden Gourmet a je to tak strašně podobné kuřecím nudličkám, že bych ani nepoznala rozdíl. Právě proto to kupuji a jím skoro furt a nemůžu si to vynachválit. Jediné co mi vadí, tak je cena a ten plastový obal. Ale věřím, že se to časem zlepší. Kupuji to v Tescu a mají i další varianty, jako třeba Falafel, který je taky úplně boží!



V posledních týdnech jsem měla hrozné problémy s břichem, jako balón. Ať jsem snědla cokoliv, tak jsem se cítila jak v devátém měsíci, tlačily mě kalhoty, hůř se mi pohybovalo a celkově to bylo strašně nepříjemné. Vůbec jsem nevěděla, čím to může být, protože jsem nejedla nějak nezdravě a cvičila jsem pořád stejně. Pak mi došlo, že by to mohlo být stresem. Nedokázala jsem se zastavit a když jsem se zastavila, tak jsem stejně myslela na práci a povinnosti. Do toho problémy v soukromém životě a bylo toho celkem dost. Jen já si to nechtěla přiznat. Když jsem jedla, jídlo jsem do sebe naházela, protože jsem už myslela na to, co budu muset udělat, až dojím. A řekla jsem si, že takhle ne. Chtěla bych se víc zaměřit na odpočinek a relax a dělat pro svou duši trochu víc. Protože jak vidím, na mém těle je strašně znát i stres, kterým si procházím. Zároveň jsem nejedla tak pravidelně, zapomínala na pitný režim a musím i tyto dvě věci zlepšit. Právě jsem si objednala z Aktinu i probiotika, tak snad to pomůže proti tomuto nepříjemnému pocitu nafouknutí, kdy mám dojem, že mám nejmíň deset kilo nahoře! :D





Od tohoto týdne jsem zařadila i protahování po každém cvičení. I když si při tom vždycky krásně odpočinu, dost to zanedbávám, protože jsem občas celkem uspěchaný tvor a nedokážu zastavit. Snažím se vždycky alespoň deset minut věnovat dýchání a protažení celého těla. Pustím si klidnou hudbu, klidně zhasnu, zapálím svíčky a užívám si čas, při kterém nemyslím na nic okolo. Tak snad mi to vydrží. Už jsem se zkoušela protahovat i podle tohoto videa, tak určitě zkuste i Vy.



Přichází podzim a s tím spojené podzimní deprese z toho, jak je brzo tma, jak je šedo, upršeno a chladno. Tohle bude můj první podzim, kdy bydlím sama. Takže jsem na sebe opravdu zvědavá, jak tohle období budu zvládat a jak na tom bude moje motivace ke cvičení a zdravému jídlu. Nicméně, řekla bych, že jsem na tom zatím celkem dobře a vymýšlím pro vás spoustu novinek. Jak možná víte, tak jsem se celkem vzdálila od YouTube. Připadalo mi, že točím pořád to samé dokola. že nemám co předat a tvorba videí mě přestala bavit. Možná k tomu přispělo i to, že jsem s každým videem měla milion technických problémů. Každopádně se snažím v posledních týdnech čerpat inspiraci na zahraničních YouTube kanálech, snažím se objevit, co by mě bavilo natáčet a chtěla bych se zaměřit na hlavně na editování a celkově kvalitu natáčení. Tak uvidíme, jak to dopadne. Píšu to v tomhle článku, protože bych chtěla hlavně natáčet cvičební videa a videa o zdravém životním stylu. Jako co jsem dnes jedla, co jsem cvičila, potom spoustu receptů a celkově bych chtěla zase víc točit o fitness. Myslím, že by to bylo super hlavně díky tomu, že bych vám předávala motivaci během těchto měsíců, kdy nemáme zrovna nejvíce motivace. Předevčírem vyšel můj nový vlog, který jsem šmikala skoro tři dny, tak určitě mrkněte. - t a d y.



Zároveň jsem se včera rozhodla, že vám budu na můj druhý Instagram @ f i t b y p e t a dávat přímo workouty, které pro vás sestavím i s natočenými cviky. Včera jsem přidala první takový příspěvek a vaše reakce byly neuvěřitelné, takže vám za to moc děkuji a motivuje mě to pro vás tvořit pořád něco nového. :) Ale více informací najdete na tomto Instagramu, kde plánuji být čím dál víc aktivní a chtěla bych ho zaměřit hlavně na cvičení a vaše příspěvky.

1 komentář

  1. Je obdivuhodné, že se do všeho dokážeš tak dostat i když se ti třeba někdy také moc nechce. Nemám tak silnou vůli ale pořád se snažím, vše postupně. Jsi velkou motivací.

    OdpovědětSmazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥